Wednesday, September 29, 2010

Daisy.

O víkendu jsem byla na chatě, natírala jsem plot a nudila jsem se :D. Dostala jsem od tety francouzský Cosmopolitan a vyfotila jsem sedmikrásku. Konec. Nemám teď zrovna psací náladu :D.

A nevlastní otec se zase rozhodl, že mi vypojí internet. Teď jsem tady tajně na notebooku, protože jsem zjistila, že jako jediný není proti mně zaheslovaný :D. Budu doufat, že mi ho buď brzo zase zapojí nebo že nepřijde na to, že jsem našla alternativní způsob, jak se na internet dostat.



6 comments:

  1. Tak jestli jsi tu sedmikrásku fotila ty, tak je to fakt drsný!:)

    ReplyDelete
  2. Tak drzim palce aby ti na ten alternativny sposob neprisiel ;)

    ReplyDelete
  3. aj ja vzdy hladam anternativne sposoby ked mam zakazany net :D a ta sedmokraska je uzasna ! :)

    ReplyDelete
  4. To bude chtít asi dobrý makroobjektiv nebo dobrý "makro" režim:))

    Je zvláštní zakazovat internet. Snad tento alternativní způsob bude fungovat dlouhou dobu:)

    ReplyDelete
  5. já když mám odpojený internet tak si odpojím ten kabel a napojím tam ten druhý od bratra.. tradá:D

    také chci nějaký zahraniční časááák..

    ReplyDelete