Thursday, October 21, 2010

What I bought in London.

Tohle jsem psala v pondělí :D
Na internet mám každý den zhruba hodinu, většinou totiž příjdu domů ve tři a kolem čtyř už dochází domů ostatní členové rodiny. Nejhorší ale je, že se někdy stává, že přicházejí i před čtvrtou, takže nikdy nemám jistotu, jestli včas stihnu zahladit všechny stopy. Vymazat historii v prohlížeči, vypnout notebook, vytáhnout ho ze zásuvky a vytáhnout ze zásuvky wi-fi router, který je v jiné místnosti. Sedím tady ve stresu :D.
...eh, a měla jsem zrovna rozepsaný tenhle článek, když se stalo to, co se někdy prostě stát muselo - byla jsem přistižena při činu. Takže se tady dostanu možná občas, když mamka bude mít dobrou náladu a bude tak laskavá, že mě tady pustí. No, to je jedno, nechci to pořád rozpitvávat.

Dám tady teď to, co jsem si v Londýně koupila. Stejně nemám nápady na jiné články, tak si ten Londýn rozporcuju :D.

Parfém Chloé - Love. Ten mi udělal největší radost, protože miluju tu značku. Nemyslím, to tak, že bych tam snad nakupovala, ale chápete mě :D. Miluju styl té značky; jednoduchost, ženskost, barvy jako béžová, bílá, pudrová...



Moc se mi líbí ta kombinace proužků a krajky, připadá mi to dost zajímavé :))



Miluju motiv ptáčků, nejradši mám vlaštovky, ale líbí se mi asi v podstatě jakýkoliv druh :D.







Nevím, jak se to jmenuje :D. Límec na krk? :D



Viděla jsem mnohem krásnější přívěsky s ptáčkama v Topshopu, byly tam i náušnice ve tvaru ptačí kleci, kde ptáček byl uvnitř, ale bohužel už jsem potom do Topshopu nestihla zajít..


Tyhle boty už si kupuju potřetí, vždycky mi vydrží tak akorát na jednu zimu. Předtím jsem měla dvakrát černé, ale tyhle hnědé se mi teď líbí mnohem víc.


:D


Pyžama :D






Juno jsem si koupila po cestě, ještě v Česku, jinak ty ostatní věci jsem si koupila v obchodě s milionem cd, dvd, her a nevím čeho všeho ještě. Naprosto úžasný obchod prostě. Plánovala jsem si tam ještě koupit hlavně cd The Pretty Reckless a Florence & The Machine, ale ten poslední den prostě tak nějak nevyšel, a nic jsem nestihla.
















Ty přívěsky nejsou pro mě, ty jsem porozdávala známým a tak..


9 comments:

  1. jééj ten svetrik s tymi lastovickami... :) a chloé milujem,,, aj znacku oblecenia aj ich parfumy.. :)

    ReplyDelete
  2. ten modrý svetrík je krásny!
    Aj ponožky sú milučké...ulietavam na takýchto milých vecičkách!
    pýcha a predsudok- krásny film podľa mňa....dlho ma nič tak nenadchlo

    ReplyDelete
  3. to jsou moc moc krásné úlovky!! já chci taky do Anglie! =)

    ReplyDelete
  4. Přivezla sis tolik věci, kolik si já nakoupím ani za rok :) Ale moc pěkné! Zejména mě pak zaujal přívěšek Topshop, určitě by se moc hodil mé kamarádce!

    Si.

    ReplyDelete
  5. Teda to jsou nádherné věci !! Hlavně to oblečení, pokoupila si šikovně :) Závidím :)

    ReplyDelete
  6. Všechny tvé úlovky se mi moc zamlouvají:) Super.

    ReplyDelete