Sunday, January 16, 2011

I'd like to unplug the phone, send messages with a mirror, stand on the old plateau with a satellite dish and Geronimo's ghost.

Mám teď takovou pohodovou náladu. Asi za to může to jarní počasí :). Venku se jen tak z ničeho nic začnu usmívat, když začne svítit sluníčko. A dneska kolem pěti ráno jsem poprvé slyšela zpívat ptáčky, úžasný pocit.

Vůbec se kvůli ničeho nestresuju. Ani kvůli zítřejším sedmi písemkám. O víkendu jsem si jen kreslila, četla Hemingwayovy povídky a poslouchala hudbu.

Hodně často si teď zpívám tuhle písničku :). Charlotte mám moc ráda, připadá mi, že jí jde všechno na co sáhne.

3 comments:

  1. mě Hemingway moc jako autor neoslovuje...
    a přeju ti hodně štěstí zítra při písemkách;)

    ReplyDelete
  2. Tak tu náladu ti závidím!:) Mě kdyby čekalo 7 písemek, URČITĚ bych v pohodě nebyla!:D

    ReplyDelete
  3. Nálada je správná i důvod je zřejmý. :)

    ReplyDelete