Tuesday, March 15, 2011

When you play ‘I got your nose’ with Voldemort.

  • Minulý týden ve čtvrtek jsem byla na Lord of the Dance a ještě pořád mi ty písně hrají v hlavě. Jsou to irské tance, kdybyste nevěděli, o co jde :D. Jako malá jsem to absolutně zbožňovala a ukázalo se, že teď tomu není jinak, ještě když jsem to konečně viděla naživo.Ty tanečnice byly jako víly...bylo to úžasné. Kouzelné. Nadpozemské.
  • Dneska jsem se byla stříhat...bože, to zas byly stresy :D. Nevím proč, ale mám z kadeřnic úplnou fobii! Nejhorší je, když musím zaklonit hlavu do toho umyvadla, mám vždycky takové nepříjemné pocity, že mě ta kadeřnice podřízne! Ale jsem živá a zdravá, všechno dopadlo dobře :D.
  • A mám nový galaktický (tak trochu) lak!

5 comments:

  1. uuuf ještě, že zrovna ta tvoje kadeřnice není vražedkyně=D
    lak je pěkný a nový účes nám ukaž! Prooosííím =)

    ReplyDelete
  2. strach z kadeřnic?:D dobrý :D
    a ten lak je suprovej!.)

    ReplyDelete
  3. ja mám tiež dosť nepríjemné pocity u kaderníčok a najhorší z toho,keď odtiaľ odchádzam s úplne hrozným účesom .. tak sa radšej strihám sama.a ten lak je krásny :)

    ReplyDelete
  4. tak nepříjemné pocity jsem až doteď neměla, já si to vždycky užívám, protože jsem konečně našla někoho kdo stříhá perfektně :) ale teď když sem si to přečetla u tebe, asi se začnu bát a uteču ji příště ze sedačky :D

    ReplyDelete
  5. Pěkný lak :)já sem si koupila dva nové v H&M :)

    ReplyDelete