Wednesday, April 6, 2011

Golden city of a hundred spires.

Výlet do Prahy jsem ve zdraví přežila, našla jsem všechno, co jsem najít chtěla a dokonce mi ani neujel zpáteční vlak. Prošla jsem si sice jenom Václavské a Staroměstské náměstí + Karlův most a všechny možné uličky okolo, nedošla jsem ani k Hradu, ale to jsem ani neplánovala, všude půjdu, až pojedu do Prahy na delší dobu.

Co se mi líbilo:
• Celkově architektura, kouzlo všech těch starých budov.
• To, že jsem kolem sebe skoro neslyšela češtinu. Strašně jsem si užívala všechny ty cizince, protože v našem městě skoro vůbec nejsou a je to nuda.
• Cítila jsem se konečně jak v létě, bylo krásné počasí a krásně jsem si odpočinula, protože jsem aspoň na chvíli mohla hodit všechno za hlavu a žít okamžikem.

Nevyfotila jsem skoro žádné fotky a ty, co mám, jsou fakt hrozné, všechny takové nějaké křivé nebo rozmazané, proto přikládám pouze dvě.


Staroměstské náměstí je tak nádherné!


Pokračování v pátek, protože mám na zítřek ještě fůru věcí do školy.

6 comments:

  1. já prahu miluju! zítra tam jedu na čtyři dny - aaa těšim se;)=)

    ReplyDelete
  2. Praha je prostě dokonalá, taky tam jedu zítra na čtyři dny :D a nemůžu se dočkat <3

    ReplyDelete
  3. Praha je skvela, hlavne na chlastanie :D

    ReplyDelete
  4. Praha je jedno z nejhezcich mest vuuubec

    ReplyDelete