Tuesday, October 4, 2011

Rêveuse à Paris.

Říjen. Venku v šortkách a tričku, sluneční paprsky mi rozpouštějí zmrzlinu. Me gusta. Dříve jsem takové počasí hrozně neměla ráda, vždycky jsem se těšila na podzim. Na to, že se brzo stmívá a na zataženou oblohu. Teď to nedokážu pochopit, nechci, ať tohle počasí skončí :D.

Fotky nic moc. Nic originálního.



La Défense.


La Grande Arche prý chtějí i uvnitř zastavět kancelářemi, takže by z ní vznikla kostka. Nevím, co je na tom pravdy, ale byla by to dost škoda.




800 hektarová zahrada ve Versailles.








Z téhle fotky mám vždycky závratě :D. Připadá mi to, jako bych měla každou chvíli pozadu přepadnout přes zábradlí dolů.




Ta bublina byla minimálně půlmetrová. Dělal je nějaký chlápek postávající u Centre Pompidou.



Notre Dame.






S touhle fotkou mě můj foťák dost překvapil, nečekala jsem, že zvládne něco vyfotit ve tmě tak, aby na fotce bylo i něco vidět :D.

6 comments:

  1. pekne, aj ja som mala ist minuly vikend, bohuzial nevyslo

    ReplyDelete
  2. kouzelné fotky! z tamté mám celkem závrať taky :-D a děkuji za komentář ;-)

    mujfialovysvet.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. ty fotky jsou nahodou moc pekne!

    ReplyDelete
  4. Úchvatné fotky. Miluju Paříž:)

    ReplyDelete
  5. Bože můj.. úžasné fotky!!
    Miluju Paříž ♥ jednou tam budu bydlet :D

    ReplyDelete