Monday, November 28, 2011

Leaf rustle.

Ten hnusný pocit, když ležím v posteli, dívám se přes okno svýma krátkozrakýma očima na mlžný flek, který má být měsíc, vím, že za dvě hodiny budu zase vstávat a nemůžu usnout. Prostě nemůžu. Tak ještě chvilku přemýšlím. Už za hodinu a půl. A nic. Stává se mi to poslední dobou čím dál tím častěji. A pak usínám u semaforu, že.
V neděli v pět ráno v celé naší dlouhatánské ulici nesvítily lampy. Tak jsem šla ven. Temnotemná temnota, přenádherná noční obloha, strašidelné šustění listí na stromech i na cestě a kromě toho úplné ticho. Pak něco děsivě zašustilo těsně vedle mě. Zakopla jsem. A pak se lampy zase začínaly rozsvěcet. Nic tam nebylo.

Jsem momentálně až nezdravě posedlá Monki. Chodila jsem tam každý den, abych zkontrolovala, jestli už nevyšel nový časopis a pak jsem se dozvěděla hrůzostrašnou novinu. Vyšel, ale posílat ho nebudou. Au.


Krabice, ve které mi přišly věci z Monki. No není úžasná?


Nejlepší pralinka.


Výplody mé unavené mysli, ještě podivnější než obvykle. Třeba to příště bude lepší. Nebo taky ne.

7 comments:

  1. taky jsem čekala a čekala a.. nic :( škoda.

    ReplyDelete
  2. :-D :-D "mlžný flek, který má být měsíc..." :-D jasně, to bohužel znám!!!
    nejdůležitější je si umět vyčistit hlavu, prostě na nic nemyslet a pak se usne raz dva :-) nebo si pořádně zacvičím a padnu :-)

    mujfialovysvet.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. ké, ta pralinka:)
    taky nemůžu poslední dobou moc spát i když jsem hrozně unavená..

    ReplyDelete
  4. miluju tvé články!
    já se těšila, že konečně vyjde nový Monki magazín a teď tohle :/ asi se jim to nevyplatilo ...

    ReplyDelete
  5. ten čokoládový telefon je úplně bombastický

    ReplyDelete
  6. Lovely post.
    if you want some ideas for Christmas Gifts, please visit my blog
    Frances www.theafternoontea.it

    ReplyDelete