Wednesday, June 20, 2012

Pálava.

Nevím, proč jsem měla dojem, že už mám všechny školní povinnosti v podstatě za sebou, tento týden toho bylo ještě spousta a do pátku musím stihnout sepsat tři seminárky. Haha, netuším, jak to stihnu.

Minulý týden jsem byla na školním výletě na Pálavě. Vůbec se mi tam jet nechtělo. Vyjížděli jsme v pondělí vlakem ráno v 5:11. Byla jsem totálně unavená, protože jsem předtím ani nestihla jít spát :D, bolelo mě v krku a měla jsem rýmu. S šíleně těžkou taškou jsem běžela vylidněným městem, protože jsem zase nestíhala, nemohla jsem ucpaným nosem skoro dýchat, ruka se mi od loktu po prsty kvůli tašce odkrvovala a já jsem ji přestávala cítit a ještě k tomu začínalo pršet. Měla jsem chuť si lehnout někam do stoky a v klidu zemřít. Myslela jsem si, že na nádraží stejně ani nedorazím včas a chtěla jsem to vzdát, ale bohužel jsem tam doběhla v 5:10. Tak jsem tedy nastoupila do vlaku a jela.

Ten výlet v podstatě nebyl zas tak špatný, sice jsme měli na programu nudné exkurze s ještě nudnějšími výklady učitelů a co chvilku tam pršelo, ale jinak celkem fajn :D. Nejvíc se mi líbilo v Lednicko-Valtickém areálu, ty zahrady a park jsou nádherné. Bydleli jsme přímo v centru Mikulova, z našeho pokoje jsme jedním oknem viděli na náměstí a druhým na Dietrichsteinskou hrobku, v noci to působilo dost strašidelně :D.

Chtěla bych trampolínu. Takovou tu velkou, pro děti, se sítí kolem, aby nevypadly. Ach :D. V sobotu jsem byla na návštěvě u tety, jejíž zahrada se jednou takovou trampolínou pyšní. Skákala jsem, dokud mě nebolely nohy, ale pak jsem skákala dál, i když mě bolely. V neděli mě z toho ještě šíleně bolely kolena a nemohla jsem skoro chodit :D.

Pár bídných fotek z Mikulova vyfocených v mezidobí mezi dešti.






Mňam, špaldovo-ovocné sušenky, kterými jsem si zlepšovala náladu v průběhu exkurzí.


Sestřenčin králík, který nedokázal moc dlouho setrvat na jednom místě, a tak se špatně fotil :D



3 comments:

  1. jéé vybavila se mi jedna knížka o upírech!

    a krásnej králík a taky bych chtěla trampolínu!

    ReplyDelete
  2. po trampolíně taky toužím. bohužel marně, neboť nemáme zahradu.

    ReplyDelete
  3. jééé Mikulov je krásné město, ten jsem navštívila pár let zpátky a stejně tak i Lednici ♥
    ještě, že jsi nezemřela ve stoce, ošidila bys nás o krásné fotky :-))

    ReplyDelete