Sunday, August 5, 2012

Kutki.

Můj momentálně nejoblíbenější lak na nehty. Pro Nars ho navrhl thajsko-americký návrhář Thakoon Panichgul, v jeho kolekci je ještě pět dalších odstínů a tento z nich je nejméně výrazný, ale mně se líbil nejvíc, je jako letní obloha :)). Thakoon se při jejich vytváření inspiroval indickými slavnostmi barev Holi a jednotlivé laky pojmenoval po indických bylinkách a koření. Tento odstín má název Kutki.


Bonbonovým Color Sensational Popsticks od Maybelline jsem dlouho odolávala, protože jsem na ně četla samé špatné recenze, ale nakonec jsem to sama musela vyzkoušet a koupila jsem si pomerančový odstín Citrus Slice. Hmm, a je to pravda, nebarví vůbec, nevytváří ani nádech barvy :D. Ale mně to nakonec ani moc nevadí, používám to prostě jako balzám a užívám si tu úžasnou vůni :3.


Miluju sóju. Každý den piju na snídani sójové mléko, snažím se mírnit svou závislost na sójových řezech a teď v létě si na oběd nejčastěji dělám něco s tofu. Ale znám spoustu lidí, kterým sójové věci vůbec nechutnají, jak jste na tom vy, máte rádi sóju? :D I kdybyste ji rádi náhodou neměli, stejně musíte vyzkoušet ochucené sójové jogurty od Sojade, protože ty vás přesvědčí, jsou naprosto úžasné (a ta sója v nich ani moc nejde cítit :D). Vyzkoušela jsem i jogurty od jiných značek, ale byly nějaké divné, od Sojade mi chutnají nejvíc. Mají je v prodejnách zdravé výživy. Jediná nevýhoda je, že jsou drahé jak prase (ten velký u nás mají za 79 Kč, malý za 28 Kč), proto vyčkejte na slevu :D. Já si je vždycky chodím kupovat den předtím, než jim končí záruka, to jsou v 50% slevě :D.
A ten jogurt úplně vpravo z ovčího mléka je taky fakt skvělý!


Nedávno jsem objevila v trafice tento slovenský časopis, který jsem nikdy předtím neviděla. Nemám ráda lidi ani časopisy beroucí módu až moc vážně a název Top Fashion docela nasvědčoval tomu, že tento časopis je pravděpodobně jedním z nich, ale nějak mě prostě zaujal, tak jsem si ho koupila a rozhodně nelituju. O módě je fakt hodně (z části i o pánské), pak tradičně o životním stylu a o kosmetických novinkách, ale je takový jiný. Není v něm moc reklam, moc se mi líbí grafická úprava a líbí se mi taky papír, na kterém je vytištěný :D (tlustší, kvalitnější listy). Vychází dvakrát ročně - jar/leto, jeseň/zima - takže za chvilku by už asi mělo vyjít nové číslo. Pokud ho někde uvidíte, alespoň si ho prolistujte, to je taky požitek .).



A když už jsem začala s Top Fashion, koupila jsem si i další časopisy, které si běžně nekupuju. Nad časopisem Dolce Vita jsem dlouho přemýšlela, protože mě hrozně odpuzovala modelka na titulní straně, hlavně její nehty! (ano, ten můj detailismus) a byl zabalený, a tak jsem si nemohla prolistovat vnitřek, ale jsem ráda, že jsem si ho vzala, protože tam jsou zajímavé články. Časopis je hlavně o designu, architektuře a umění a toto číslo je zaměřené na Japonsko, takže tam najdete hodně článků o novinkách japonských designérů.
A speciál Espritu Lidových novin byl pro mě no-brainer, protože je celý věnovaný filmům :3.

7 comments:

  1. Mně moc sója nejede, možná protože mi jí naši cpali už odmalička a už jí mám dost. :D Ty časopisy vypadaj dost zajímavě, docela mě láká ten o filmech. :)

    ReplyDelete
  2. fííha som zo Slovenska,ale ten časopis som tu nevidela :O .. inak ten lak juj :)

    ReplyDelete
  3. lak má opravdu nádhernou barvu, myslím, že jsem po něm taky pokukovala :-))
    jinak sóju nemusím... a o Top Fashion už jsem taky někde slyšela, ale úplně mě nezlákal :-)

    ReplyDelete
  4. Lak je krásnej, navíc co se mi ještě líbí jsou NARS obaly... Jsou tak krásně jednoduchý a minimalistický... A sóju miluju, hlavně od Alpro vanilkové mléko, ale nevím proč, vždycky se mi po něm udělá blbě takže zas až tak často ho nepiju... Ale kdybych mohla nakoupím si toho kubíky. :)))

    ReplyDelete
  5. Jak tak koukám na ty časopiy, tak si uvědomuji, že mě na Tvém blogu kromě psaní zaujala ta kopa časopisů co jsi kupovala :D vždycky jsem si říkala "božínku chci být její sestra" :D
    Já totiž zbožňuji časopisy a jejich skladování a listování v nich :D Nějak se mi zdá, že jsi to v poslední době omezila.
    Top Fashion jsem si chtěla koupit, viděla jsem ho poprvé v Tescu v jednom městě, které mám trochu z ruky a protože jsem už u sebe neměla peníze, řekla jsem si, že si ho koupím u nás ve městě, ale tam už jsem ho nesehnala :( tak pro něj teď truchlím :D
    Ten lak je nádherný a sójové jogurty jsem ještě nejedla, tak vyzkouším :)

    ReplyDelete
  6. Tvůj blog mě hodně zaujal. Super fotky s krásnými věcmi. Tvůj styl se mi líbí. Maybellinku mám v růžovém odstínu a jsem s ní spokojená musím říct. A sóju mám ráda :)

    ReplyDelete