Sunday, September 30, 2012

Irresponsible.

Vzpomínám si na minulý rok, když jsem přibližně v této době psala o třech věcech. O dnech NATO, přehlídce Burberry a pre-testech CAE :D. Letos jsem opět byla na dnech NATO a stejně jako minulý rok jsem tím byla naprosto unešena. Všechny ty stíhačky a bombardér B-52, omg, dechberoucí. A zase jsem se proletěla vrtulníkem, to jsem si nemohla nechat ujít. Pak jsem uviděla kolem pilotů Royal Air Force postávat hlouček chlapců, kteří mi byli asi po pás a ostřížím zrakem jsem sledovala, co se to tam děje a pak jsem vypozorovala, že jim tam rozdávají nálepky. Nálepky! Od Royal Air Force! Tak jsem se mezi ně protlačila taky a i já jsem obdržela nálepku! Ti piloti ale na mě vůbec nebyli tak milí jako na ty chlapce. Asi ve mně neviděli budoucího pilota :/.

Opět jsem šla na pre-testy CAE, protože to pořád oddaluju a nevím, jestli v prosinci už konečně půjdu na ty testy naostro. Vím, že bych měla, ale kvůli toho, že je to tak drahé, je to moc velká zodpovědnost a moc se mi do toho nechce. Pre-testy nevím, jak dopadly, ale u poslechu jsem chvíli byla úplně mimo, protože tam mluvil nějaký chlápek se skotským přízvukem. Skotský přízvuk mě naprosto fascinuje, ani nevím, jestli se mi vlastně líbí, ale fascinuje mě ta intonace. A tak jsem moc nevnímala, o čem to vlastně mluví, protože mě spíš zaujal způsob, jak mluví :D.

A přehlídka Burberry byla jako vždy úžasná, jen ty počáteční modely se mi moc nelíbily, ale pak od druhé třetiny bylo všechno perfektní. Jak se líbila vám?

 

Nejvíc boží boty, hlavně jsou neuvěřitelně pohodlné. Jsou z Topshopu a nemohla jsem se u nich rozhodnout, jestli jsou lepší ty béžové nebo zelenkavé, tak mám nakonec oboje a rozhodně nelituju, mohla bych je nosit pořád! Jo a ty béžové jsou ty, o kterých jsem mluvila v minulém článku a zjistila jsem, že vyčistit jdou naštěstí úplně skvěle :D.

 

 

Když jsem uviděla v časopise na fotce tuto modelku s těmi náušnicemi, hrozně se mi zalíbily, jsou to vlastně takové fake expanders.. Už dlouho se mi líbí i plugy a tunely a nejednou jsem uvažovala o tom, že bych si uši začala roztahovat, ale potíž je v tom, že bych se nechtěla vzdát ani normálních náušnic. A vtom jsem objevila tuto skvělou věc! Můžu mít obojí! Ty náušnice jsou z Topshopu, ale viděla jsem je pak i v H&M a o polovinu levnější, navíc i s lepší povrchovou úpravou. Takže mě teď docela štve, že jsem je tam neviděla dřív.

 

Tyto náušnice jsou z Oasap.com. Dlouho jsem přemýšlela, jestli si je mám koupit, protože všechny věci na jejich stránkách mi připadaly hrozně nekvalitní už jen podle těch fotek, ale jsem s nimi nakonec opravdu spokojená, vypadají skvěle.

 

Příští týden budou nejspíš jedny z posledních dnů, kdy si budu moct užít ty boty, aniž bych v nich zmrzla. I když nevím, jestli "užít" je to pravé slovo, po jednom nošení jsem zjistila, že mě hrozně dřou na achillovce...nemáte nějaký tip, co se s tím dá udělat?

 

Na to, že v pondělí mám odevzdat svých 30 zpracovaných knih povinné četby a já jich mám zatím jen 10 (ze kterých jsem jich doopravdy četla asi 6), jsem pořád ještě celkem v klidu. Mé zodpovědnější já (se kterým jsem nikdy neměla dobré vztahy) se ode mě nejspíš už nadobro odloučilo, a tak tu ani není nikdo, kdo by mi mohl vynadat. Největší ironie na tom je, že já čtu, čtu knížky, o kterých vím, že je v povinné četbě mají mí známí na jiných školách, my je tam ovšem nemáme. Z té naší povinné četby jsem už přečetla skoro všechny knížky, které mě zajímaly (ano, těch 6) a do těch ostatních se mi nechce. Myslím, že mé zodpovědné já se objeví až u mé maturity...aby mi vynadalo, až si vytáhnu knihu, kterou jsem nečetla.
Nicméně, teď se chystám konečně začít číst Kdo chytá v žitě (ne, nemáme to v povinné četbě :D). Jsem na to hrozně zvědavá. A moc se mi líbí nové obaly těch knih, fakt se jim povedly!

4 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. ty boty jsou skvělý! a ať tě ani nenapadne roztahovat si ucho! věř, že to je ta největší pitomina na světě a pak bys toho litovala, až bys ho měla jak stará africká ( doufám že to dělají v africe.. :D )babička.. :D

    ReplyDelete
  3. ty dvoje stejné botky jsou super! kéž bych na ně měla prachy :D a takový blázen do letadel? to se mi líbí:)

    ReplyDelete
  4. boty jsou fakt úžasné!! Nádhera :) úplně Ti je závidím :D
    Co se povinné četby týče, tak Tě úplně chápu, vetšina těch knih je hrozně nezajímavá a nudná. Na Tvém místě bych na tom byla pravděpodobně ještě hůř :D měla bych přečtené možná tak tři - kdo ví jestli :D
    Tak tedy hodně štěstí při čtení, snad se dostaneš aspoň do poloviny ;)

    ReplyDelete