Monday, March 1, 2010

Because flowers never last forever.

Je všude. Biologie se mi vkrádá do snů. Myslím na ni když usínám, myslím na ni, když se probouzím. Dříve jsem si na okraje sešitů kreslila hvězdičky, teď si na ně bezmyšlenkovitě čmárám eukaryotické organely. Jde to se mnou z kopce.

Dneska jsem byla na biologické olympiádě. Ano, s mou čtyřkou z biologie. V pátek jsem se dozvěděla, že to bude na téma mnohobuněčnost a měli jsme si o tom přečíst přípravný text o sto stránkách. Neuměla jsem nic, ale přesto jsem dnes ve škole usedla s celkem dobrým pocitem, že vím alespoň to téma. Chyba. Bylo nám rozdáno zadání a já jsem po chvíli zjistila, že se to mnohobuněčnosti vážně netýká. Nebyla tam o tom ani jedna otázka. Následovala poznávací část, která měla být na zvířata, ale ne, byla na houby a rostliny. Ještě že jsem se to zbytečně neučila.

Přišla jsem dneska o hodinu později do školy a stejně jsem byla strašně nevyspaná. Čtyři hodiny spánku mi fakt nestačí a už mě štve, že chodím spát tak pozdě, ale já se prostě nedokážu donutit chodit spát dřív. Tak jsem si ve škole v automatu chtěla koupit kafe, ale zmáčkla jsem omylem prázdné tlačítko, takže jsem dostala jen horkou vodu s cukrem. To se může stát jenom mně :D.

Úplně mě teď uchvátila písnička, kterou zpívá Sia - Breathe Me. Ten text na mě docela sedí. Pouštím si ji pořád dokola a chce se mi brečet.


V záchvatu jsem si postahovala všechny její cédéčka, ale ještě jsem neměla moc čas si je poslechnout. Teda poslechla jsem si je už všechny, ale abych si je vychutnala, tak bych u toho nemohla dělat nic jiného, teď jsem je moc nevnímala.


A uvažuju, že si udělám na stěně koláž ze všech fotek, co mě zaujaly v Elle a tak různě. Takovou tu úžasnou koláž, před kterou se někteří fotí na lookbooku. Musím si to ale všechno perfektně promyslet, nerada bych to za chvíli strhala i s omítkou, protože by se mi to nelíbilo :D. Už jsem si ty fotky vybrala a je jich docela hodně. Potom vám to vyfotím :).

Hádejte, co teď jdu dělat? Učit se biologii.

2 comments:

  1. Jn, učit se na tu olympiadu by bylo uplně zbytečné..a to byl docela podzar od nich s tou poznavackou..!
    no to znám ,ja se taky neumím dokopat brzo do postele, teda ano, dříve než ty, ale pro mě to je stejně pozdě...včeraj sme šla spát v 1, což je pro mě docela rekord přes školu..jako pozdě.A než jsem dočetla t os tím automatem, hend jsem si řekla, že to se může stát jen tobě:D..a tys napsala to samý, jen me to napadlo dřív než jsem to přečetla:D..
    ta písnička je fakt užasná, tu si musím stahnout a budu ji poslouchat celý večer dneska, už to vidím...ale konečně neco jiného, ted porad dokola poslouchám Selenu...to je dorbý nápad, díky za tip, protože já jsem závilsa na stahovaní a pořád vymášlím so ti asi tak stahnu:D..nejradsi stahuju hudbu jako...v zachvatu:D:D..no taky to tak mivam..vzdycky stahnu celou diskografii a pak si to ani jednou nepustim treba..ale tohle semi fakt líbí:)
    taky bych se mela dnes ucit biologii, ale nakonec tam asi ani nebudu, takze to kaslu:D nechce se mi:-P

    ReplyDelete
  2. a zté písničky se mi chce uplně brečet..ten text je úžasný, a strašně smutný..takhle si taky často připadám..:(

    ReplyDelete