Monday, March 29, 2010

Les gens sont fous. Moi incluse.

V sobotu večer jsem tedy šla na již dříve řečený koncert Charlie Straight. Bylo to absolutně úžasný! Albert byl strašně milý (až roztomilý), bylo sice vidět, že už si dost věří, ale byl fakt příjemný na všechny, kdo ho otravovali s podpisem a s některýma si i pokecal. Taky jsem ulovila jeho podpis na plakát a on mi za to ještě poděkoval. O_o číslo 1

V neděli jsem byla v poledne probuzena svým nevlastním otcem. Je neuvěřitelně náladový. Teď byl na mě pro změnu sladký jako med a řekl mi, že si mám pospíšit na oběd, ať mi nevystydne. Udělal lososa, mé oblíbené jídlo. O_o číslo 2

Dnes v hodině chemie jsem seděla se spolužákem, který si dopisoval písemku. "Nenápadně" jsem mu poradila, ale učitelka si toho naneštěstí všimla a dala mi 5. Z chemie mám čtyři známky - všechny jsou to pětky. Později jsem zjistila, že to, co jsem mu chtěla poradit bylo špatně a on to měl napsané dobře. O_o číslo 3

1 comment:

  1. hmm...to nechápu proč ti dala 5...takový přístup mi připadá hnusný, dát někomu známku za to, že někomu napovídá..prostě, někomu to může zkazit celé vysvědčení a nemá to přitom co dělat s jeho vědomostmi!!!! a ještě když už tam máš docela hezkou sbírku těch 5 :-O...tyjo...no ale tak je to aspon chemie, já třeba propadám ze ZSV:D..a z franiny docela taky..jo a ještě z češtiny:D..není to sice vůbec k smíchu ale ted mi to připadá směšné..horší to bude potom..ale co :D

    ReplyDelete