Wednesday, April 7, 2010

She wanted to be ginger, poor girl.

Ne, nezdraví vás Gabbi s vlasy barvy zapadajícího slunce, zdraví vás Gabbi se zastřiženými konečky.

Proti mé vůli mě mamka objednala na stříhání jinam než jsem původně plánovala, protože tam pracuje její známá. Celé to kadeřnictví vypadalo nějak podezřele a moc jsem se tam necítila. Starší paní, co si nechávala barvit vlasy na fialovo se na mě přes zrcadlo dívala pronikavým pohledem. Poté, co jsem si vybrala ze vzorníku požadovaný odstín zrzavé, mi kadeřnice (opět) oznámila, že tohle by vážně nešlo. Že mám na to moc tmavé vlasy. Její kolegyně s ní svorně souhlasily a pán, co se tam nechával stříhat dodal, že takhle to mám lepší (paní s vlasy na způsob cukrové vaty se nevyjádřila). Když já mám pocit, že pro zrz jsem se prostě narodila, jen s takovými vlasy to budu já! Začala jsem po nich toužit už v dobách, kdy jsem se dívala na Pippi dlouhou punčochu :D. Achich ouvej.

Cestou ze školy jsem si koupila lak na nehty v Jade odstínu (ano, ten co mají všichni). Vždycky jsem měla ráda tuhle mentolově zelenou, a tak mi tahle "jade mánie" docela přišla vhod :).

A včera jsem si konečně koupila dubnovou Marie Claire, na obálce s Vanessou Paradis :).


Moc se mi líbí věci v tomhle stylu. Rozevláté šaty, kytky, sláma, ... :D.


Carey Mulligan je mi hodně sympatická, těším se, až uvidím An Education :).


Laky v jade odstínu a můj jadeit :D. Tady to není vůbec vidět, ale má opravdu stejnou barvu)


A na chatě jsem si ani moc neodpočinula, protože tam bylo po zimě spousta práce. Zaběhat jsem si šla jednou a podařilo se mi nějak vyhodit kyčel nebo co, potom jsem se málem ani nedobelhala zpátky, ale teď už je to dobré. A fotky mám nakonec jen dvě, sice jsem jich napřed nafotila spoustu, ale potom můj foťák zase zastávkoval a formátoval mi paměťovou kartu. Ty dvě jsem vyfotila těsně před odjezdem, dám je kdyžtak do příštího článku.

3 comments:

  1. super výběr laku, zrovna nedávno jsem nad nima v drogerce přemýšlela ... trošku se bojím jestli budou dostatečně krýt a jak moc vydrží ... že sem pak hodíš nějakou malou recenzičku ;) budu se těšit na fotečky, pa

    ReplyDelete
  2. S tou zrzavou mě to mrzí... a řekla si jim, že to chceš i pod podmínkou peroxidu? Jade, tak ten už má dneska skoro každý, jen já ne.. :-( Ale zítra se chystám utratit svoje poslední penízky za nějakou tu kosmetiku nebo fairtrade, takže se snad dočkám.. Zrovna dneska jsem u novinového stánku přemýšlela, jestli si ji mám vzít, ale nakonec jsem se rozhodla pro Cinemu... :-) Jinak můj foťák taky takhle někdy stávkuje, ale nikdy mi naštěstí nesmaže fotky..ale i ty 2 budou určitě moc pěkné :-)

    ReplyDelete