Sunday, July 11, 2010

44°03′N 12°34′E

Na místě těchto souřadnic jsem se nacházela celý minulý týden; v docela známém letovisku Rimini. Bylo to tam skvělé :). Po většinu času jsem plavala jako o život - prostě miluju plavání. Taky jsem se tam cpala obrovskýma kopcema italské zmrzliny, piadinou s oblíbenou náplní rucola, formaggio e prosciutto a samozřejmě pizzou. K tomu znělo všudypřítomné Shakiřino "waka waka", na které jsem si tak zvykla, že jsem si tu písničku musela dneska hned stáhnout. Normálně takové písničky moc neposlouchám, ale tahle je jako takový příjemný soundtrack k dovolené :).

Bylo hrozně příjemné jen tak si plavat, brouzdat se v moři nebo chodit na boso v písku; takové uklidňující, konečně si odpočinout od všech věcí, kterými bych se mohla stresovat.

Koupila jsem si tam čtyři italské časopisy - červnový a červencový Vogue, Elle a Flair. Časopisy jsou zkrátka moje závislost a i kdybych jim vůbec nerozumněla, tak si je koupím :D. Ale naštěstí té italštině nějakým záhadným způsobem rozumím, každé slovíčko si můžu víceméně odvodit z jiného jazyka. A při prohlížení ostatních časopisů jsem si všimla, že je tam dost oblíbená česká modelka Eva Herzigova - byla na titulní straně pár časopisů a i ve Vogue je s ní photoshoot.

Taky jsem si koupila v Benettonu takovou roztomilou peněženku "air mail", která vypadá prostě jako dopis :D. Ještě jinde jsem si koupila světle zelené květované šaty, něco co vypadá jako bílá lněná noční košile, pásek, dvoje náušničky a parfémy Chloé a Yves Saint Laurent - Parisienne, ze kterých mám největší radost. Dám fotky asi do dalšího článku :).

Nedaleko Rimini leží San Marino - 5. nejmenší stát na světě. Jeli jsme tam v úterý na výlet; je tam krásné historické centrum a miliony malých obchůdků, z nichž některé mají ruské názvy a v nich rusky mluvící prodavače. Vyfotila jsem tam pár fotek. Pak jsme ještě byli v delfinariu, bylo to úžasné :). Ti delfíni všechny nabily ohromnou energií, z těch jejich skoků jako by přímo čišela radost, kterou nám chtěli předat.

No a ještě co se týče fotek - nevím, jestli mám nadávat na foťák nebo paměťovku, nevím kdo je toho viníkem, ale o většinu svých fotek jsem tragicky přišla. Teda nepřišla, ony tam jakoby jsou, akorát nejdou zobrazit, ani žádným programem otevřít. Nemám žádné fotky z pláže, žádné fotky našeho hotelu, a z města jich sice pár mám, ale ty nestojí za nic, protože jsem je většinou fotila za chůze a jsou rozmazané. Ty které jsem zachránila tady teda dám, ale nečekejte zázraky ;) :D. Jo a já na žádné z nich nejsem, foťák nejspíš usoudil, že bude jistější je smazat než riskovat jejich uveřejnění zraku veřejnosti :D.

Fotky ze San Marina.

















Hrozné a bezduché fotky z večerního Rimini.










3 ještě horší fotky z delfinaria :D.



2 comments:

  1. no zkrátka perfektní dovolená...s tím foťákem to je pech..snad to ještě nějak zachráníš, byla by to fakt škoda
    jinak líbí se mi 8. a 10. foka od konce, ta ulička je prostě skvělá!:)

    ReplyDelete
  2. Asi před šesti jsem byla s kamarádkami na dovolené v Itálii a taky jsme navštívily nedaleké San Marino a taky se mi tam moc líbilo stejně jako Tobě. V té době jsem ještě měla klasický foťák, kamarádka měla jako jediná z nás digitál a tak fotila nejvíc....no a co se stalo....po dovolené stáhla fotky do PC a pak se jim nějak pokazil a o všechny fotky přišla. Já měla jen pár svých fotek, protože jsem počítala s tím, že si je stáhnu od kámošky. Taky mě to strašně moc štvalo. Ale když to tak vezmeš, vzpomínky nám navždy zůstanou, nikdo nám je nevezme a jsou mnohem víc než fotky.

    ReplyDelete