Wednesday, July 14, 2010

Guilty pleasure.

Zabijte mě, zase jsem byla nakupovat. V Mangu jsem spáchala hned několik hříchů, ale když ono to jinak nešlo :D. Tolik krásných věcí, a těch kytek!

Dneska jsem se dozvěděla, že nakonec pojedu na Colours of Ostrava, jsem mocmocmoc šťastná! Hlavně kvůli Reginy Spektor, protože tu zkrátka zbožňuju :). Taky se těším na The Cranberries, samozřejmě na Iggyho Popa & The Stooges a je mi dost líto, že neuslyším Porcupine Tree, protože hrají v noci ze čtvrtku na pátek a já tam asi budu až o víkendu. Ale stejně!

Jo a byla jsem dneska s kámoškou v parku a protože jsme si nechtěly sedat na špinavou lavičku, sedly jsme si na její opěradlo, načež já jsem spadla pozadu z lavičky do keře. Jsem fakt to největší nemehlo snad :D.

Tohle tričko miluju! I přes ten smysl nedávající francouzský nápis. Miluju ten materiál, to křížkové vyšívání, ty kytky... To je prostě moje :)









Ta barva laku mi připomíná odstín Nouvelle Vague od Chanelu, je skvělý :)


3 comments:

  1. Líbí se mi ta košile a tílko pod ní ♥ a ten lak ;) bude určitě taky tak skvělý

    ReplyDelete
  2. wow všechyn ty věci se mi strašně líbí!Hlavně to tílko:) a ty brýle jsou nejvíc dokonalý, takový chci taky!

    ReplyDelete
  3. ten svetřík má užasnou barvu!

    ReplyDelete