Friday, May 13, 2011

All you need is love. But a little chocolate now and then doesn't hurt.

Ty balerínky vůbec nejsou roztomilé a nevinné, jak se můžou na první pohled zdát. Jsou zrádné a zákeřné. Ještě teď, na konci týdne, jsem trpěla bolestí jimi způsobenou na každém kroku. Dneska už jsem je na sobě samosebou neměla a ráno jsem vážně uvažovala o tom, že bych ven vyrazila ve svých domácích plyšových papučích, ve kterých je chůze momentálně nejmenším zlem.

Proto jsem se rozhodla si spravit chuť Čokoládou, požitkem filmovým i chuťovým :).


7 comments:

  1. na balerínky radím vazelínku :) pěkně vrstvou natřít bolavá místa a pak už to bude pěkně klouzat a nebude to bolet ;)

    ReplyDelete
  2. Skvělé :D Mmm.. čokoláda to je takové dobré zlo, které si nejsme nikdo schopen odříct. Jinak balerínky, to chápu, já mám z nových vždycky rozedřenou achilovu patu. Než se to zpraví! :) Tak hezké uzdravování... :D

    ReplyDelete
  3. presne tak, s temi balerinami!
    a ten film je zlo, bebz cokolady ho nemuzes ani sledovat. :)))

    ReplyDelete