Wednesday, August 18, 2010

My dreamy world.

Nevím, co psát, nevím, co fotit. Tak jsem se rozhodla vyfotit svůj pokoj. Konečně už mám pověšené to zrcadlo! A protože se mi nelíbí mé prázdné stěny, rozhodla jsem se si na ně něco sama namalovat. Vlaštovky, jako z kolekce Miu Miu (třeba na těch botách vlevo v mém wishlistu). Musím jenom najít tu správnou barvu, líbila by se mi taková tmavě modrá s nádechem do šeda, uvidím, jestli takovou někde seženu :D.

Když jsem vymýšlela barvu stěn pokoje, nábytku, koberce, etc., chtěla jsem na zemi mít trávu v podobě toho koberce, stěny modré jako obloha, pak to světlo jako pampeliška...prostě věci, co mám ráda - ležet na louce v trávě, dívat se na mraky... Kdybych si pokoj navrhovala teď, udělala bych to asi jinak, hlavně ten odstín barvy stěn se mi moc nelíbí a taky bych si asi vybrala jiný nábytek, ale bílá barva by zůstala. No, to je jedno, teď už to stejně nezměním :D.



Pečlivě naaranžovaný nepořádek :D. To mě strašně baví.



Mé milované světlo ve tvaru odkvetlé pampelišky :). Nemohla bych mít jiné, tohle je sen.



Na tomhle se nejlíp sedí a čte :).

19 comments:

  1. máš pěknej pokoj! já mám moc ráda bilou barvu v interieru,ale bohužel jí nenam =(
    líbí se mi tvoje Eiffelovka a budík mam stejnej =)

    ReplyDelete
  2. Tvůj pokoj se mi moc líbí. Ta modrá s bílou působí jednoduše, čistě, mám z toho takový uklidňující dojem:)

    ReplyDelete
  3. Jéj aká nádherná izba.. tam by sa mi veru písalo.. :) závidím.. :)a tie boty od miu miu.. ah ani nespomínaj ;)

    ReplyDelete
  4. Tvoj pokoj sa mi páči, máš ta krásny poriadok a tvoje zrkadlo by som ihneď brala :)

    ReplyDelete
  5. Pokoj je strašně pěknej,moc se mi líbí!:)
    To zrcadlo,které máš na zdi je krásný!.)

    ReplyDelete
  6. podobné zrcadlo mi koupila kamrádka :) ..jinak máš většinu doplňků jako ona :) pěkně uspořádané

    ReplyDelete
  7. máš ho fakt krásně zařízený, ten zelený kobereček se mi strašně líbí, má příjemnou barvu a celkově působí útulným dojmem.Takhle modré stěny bych nechtěla už vůbec ne s bílým nábytkem, protože to působí moc chladně a to nemám ráda.Takhle se mi to jako líbí, ale sama bych to nechtěla.I když ta modrá vypadá chladně jen an některých fotkách, na jiných je to příjemná modrá.nejvíc geniální je to světlo..

    ReplyDelete
  8. Máš nádhernej pokoj, úplně jak z nějakýho designerskýho časopisu :)

    ReplyDelete
  9. Jůů máš bezvadnej pokoj:))A to světlo....mmmm..o tom už strašně dlouho sním!je nádherný!!:D

    ReplyDelete
  10. krásnej pokoj, takovej svezi a optimistickej! a moc se mi libi bilej nabytek, krasne to k tomu pasuje. akorat se mi moc nezda to kreslo na posledni fotce, sice vypada super, ale asi bych na nem nevydrzela

    ReplyDelete
  11. Možná, že působí trochu chladně, ale mně se teda líbí! Svěží a moderní :)

    ReplyDelete
  12. Líbí se mi, jak tvůj pokojík vypadá. Pro mne by se dal definovat slovy jako moderní, nový a rozhodně svěží.

    ReplyDelete
  13. Mam hodně podobny pokoj, vlastně dost hodně podobny. Modré stěny, ale jiny ostín světle modré a skřín mam asi uplně stejnou akorat misto těch bílých dveří mam zrcadla. Jinak nabytek mam taky bíly. Pokoj mam v barvách bílo-modro-černá a to si hlídám takže můj kobereček neni zeleny ale bíly:)) Supr, fandim ti

    ReplyDelete
  14. moc hezký pokoj!
    koukám že používáš Biodermu, také si jí chci pořídit, je dobrá?
    a žlutou řasenku, pudr a Moschino mám taky;) dobré věcičky!

    ReplyDelete
  15. Máš nádherný pokoj! Krásně jemný a vkusný styl, tleskám.

    Si.

    ReplyDelete
  16. Konečně jsem tento článek našla :)
    Náhodou máš krásný pokoj, já si přesně takový tak nějak představuji.. světlo v podobě odkvetlé pampelišky.. koberec alá letní tráva a bílý nábytek. Barvu stěn bych ale taky volila jinou :)
    Každopádně Ti Tvůj pokoj závidím - to rozhodně :)
    JE NÁDHERNÝ!!

    ReplyDelete