Tuesday, August 24, 2010

You're waiting for a train, a train that will take you far away...

...you know where you hope this train will take you, but you can't be sure. But it doesn't matter - because we'll be together.

Už minulý týden jsem měla v plánu jít do kina na Počátek, protože mě zaujal jeho obsah, obsazení hlavní role Leonardem DiCapriem, kterého jsem sice dříve neměla moc ráda, protože jsem nechápala, co na něm všichni vidí, ale teď prostě musím uznat, že je to úžasný herec; taky to, že tam hrála moje oblíbená Ellen Page, sympatický Joseph Gordon-Levitt z (500) Days of Summer a Marion Cotillard a taky hodnocení filmu 92% na CSFD. Řekla jsem si, že něco takového si prostě nemůžu nechat ujít. Nicméně minulý týden mi to nevyšlo a tak jsem se do kina vypravila až včera. Bylo to prostě perfektní! Po skončení toho filmu jsem měla nutkaní se nějak propašovat do druhého sálu, kde v tu dobu zase začínal a podívat se na něj znova :D. Jestli jste ten film ještě neviděli, tak vám říkám, že ho vidět prostě musíte! :D.

A koupila jsem si nový prstýnek :D.

14 comments:

  1. Film jsem neviděla, ale určitě se na něj mrknu, protože jsem slyšela spoustu dobrých kritik. Teď trošku mimo, ale musím ti říct, že se mi moc líbí tahle fotka! :-)

    ReplyDelete
  2. Film je super tiez odporucam a prsen je krasny! :)

    ReplyDelete
  3. Počátek jsem viděla 3x, ale stále mě to láká jít do toho kina znova :D prostě BOMBA! :)))

    ReplyDelete
  4. Jee tak to ja si na to taky asi zajdu když to tak dobře hodnotíš. A ten prstýnek je famozni:)

    ReplyDelete
  5. pociatok som nevidela asi si ho stiahnem :D ked to tak vsetci ospevuju .. a prstienok je pekny :)

    ReplyDelete
  6. Ten prstýnek je opravdu nádherný,taky se mi moc líbí tvůj pokoj v minulém článku,mám stejný povlečení;)

    ReplyDelete
  7. o Pocatku jsem slysela samou chvalu, musim to taky videt asap. a prstynek to je moje slabost...

    ReplyDelete
  8. Ten prstýnek je přenádherný!

    ReplyDelete
  9. no na počátek sem taky chtěla jít ale furt to nevychází...
    mimochodem ten prstýnek sem si chtěla koupit taky ale nakonec sem ustoupila s tím že jich mám už spoustu a ten den by to byl už třetí :)

    ReplyDelete
  10. abych byla upřímná, ani nevím oč jde:D
    já jsem v tomhle vždycky hrozně opožděná:D jak jde o Stmívání, které jsem tak zarputile odmítala vidět až po.. teď si nemůžu vzpomenout co:D

    ReplyDelete
  11. Leonardo je jeden z nejúžasnějších herců....nehledě na to jak je krásnej (protože ho miluju:D..hlavně teda v Titanicu a Pláži a Catch me if you can-ten film zbožnuju), tak má neuvěřitelný talent...je geniální!

    ReplyDelete
  12. Mna ešte nejaké preškolské nápuky čakajú, ale užívam si to :) Priviezla si si naozaj pekné veci. Ten počítač ma mrzí, ale musíš byť hodné dievča a poslúchať, aby si sa na notebook dostala a bola tu s nami :)

    ReplyDelete
  13. Jé, ten prstýnek je překrásný!

    ReplyDelete