Saturday, August 21, 2010

Yummy food eating pleasure.

Připojím se k ostatním, kteří píšou, jak jim prázdniny rychle utekly. Ale fakt, mám pocit, že z prázdnin uběhl tak nanejvýš týden, jenže ony vlastně za týden a něco už budou končit. Nééé! Vždycky když projdu kolem školy, sevře se mi žaludek a udělá se mi mdlo. A ještě více z toho, když si vzpomenu, že jsem měla přes prázdniny přečíst minimálně pět knížek povinné četby - přečetla jsem akorát Obraz Doriana Graye a už mi docela docházejí knížky, které mě z toho seznamu zajímají. A taky se mi z toho seznamu nechce číst už z principu, že je to povinné. Přitom čtu moc ráda. Hmm, tak nevím, jak o těch knížkách, které jsem nepřečetla napíšu "čtenářský deník", nechci to opisovat z internetu. No nic, píšu tady zas blbosti, protože nevím, o čem psát :D.

Včera jsem byla v Avionu, vybrat si dárek od babičky na narozeniny, protože je mám asi za dva týdny. Jenže jí se všechno oblečení zdálo buď nepraktické nebo se jí nelíbilo. Nakonec jsem si vybrala obyčejné světle modré úzké rifle z H&M a jsem ráda, protože jsem zjistila, že vlastně nemám žádné "normální". Černé rifle už jsou mi jaksi malé a pak už mám jen různé roztrhané, což už se mi tak moc nelíbí, pak s punkerskými cvočky na kapsách, seprané, etc. Ještě mám normální tmavě modré, ale ty jsou mi pro změnu velké, což je pro mě záhadou.

Miluju tuhle bezovou šťávu a Katjes bonbony :))


9 comments:

  1. ja som bola v avione dneska:D aspoň že tie džínsy si si ukoristila!

    ReplyDelete
  2. Tento bazový sirup je najlepší a k tomu má aj krásnu flašu...mňam :)
    nobodyperfect.blog.cz

    ReplyDelete
  3. Taky kolem školy projíždím docela často, ale já se tam prostě těším :D A povinná četba, známe :D Neznám nikoho, koho by při slovech "povinná četba" nemrazilo v zádech :D

    ReplyDelete
  4. to presne znam:) kdyby ve skole rekli - tohle si prectete je to super, tak se na to kouka hned jinak nez na povinnou cetbu :)

    ReplyDelete
  5. ja som na bonbónikoch tohto typu závislá ..ale liečimsa :D:D

    ReplyDelete
  6. Bezový sirup mi také moc chutná a Katjes si koupím vždy, když jsem mimo domov a dostanu chuť na bonbonky.

    ReplyDelete
  7. tu bezovou štávu máme taky doma, je moc dobrá!
    a povinnou četbu taky nemám ráda, i když čtu ráda, ale ty svoje;D

    ReplyDelete
  8. ten bezovej sirup jsem ještě neměla :) kupujem jen tuhle, ale malinu a lesní plody :) a Katjes miluju!!!!! :)

    ReplyDelete