Tuesday, November 9, 2010

Allez les beaux jours. Reviendez.

Umím se učit jen když už na to nemám čas. Když na učení mám tak akorát času, najde se ještě tisíc věcí, které bych mohla dělat místo toho, třeba seřazovat knížky podle barevného odstínu jejich hřbetu, jako včera. Učit jsem se začala asi až kolem jedenácté večer, všechny skladatele, co jsme se v hudebce učili od začátku roku. Říkala jsem si, že se to naučím za chvilku, ale nějak se mi to protáhlo až do dvou. A pak jsem se ještě asi půl hodiny jen tak dívala z otevřeného okna ven. Prostě miluju se v noci dívat z okna :D. Nikde nikdo, jen vítr a cinkání něčí zvonkohry. Pak jsem si šla teda lehnout a ještě jsem poslouchala Debussyho, protože jsem na něj měla mít referát, tak abych se do toho pořádně "vžila" :D. Nicméně spala jsem jen 3 hodiny a mám pocit, že každou chvíli umřu.

7 comments:

  1. já to tak vidím dneska, musím se učit matiku a češtinu a místo toho jsem na netu / ležím a čumím / jím... :D

    ReplyDelete
  2. Na tom učení pod tlakom určite niečo bude :) Mne sa to tiež stáva,,,dosť často :D

    ReplyDelete
  3. :D já se neučím když čas mám ani když ho nemám:D
    Taky si pořád říkám, že do večera času dost..a pak když k tomu v 11 sednu, už se mi nechce, vykašlu se na to a jdu spát:D..hmm..
    koukat se jen tak z okna taky miluju..ale moje okno je moc velké, a když ho otevřu, mám za chvíli v pokoji nehoráznou zimu:( to mě štve!..ale nikdy nezapomenu na večer, kdy jsme s kámoškou vnoci asi 3 hodiny stály u okna, koukaly ven a kecaly..to bylo už hoodně dávno..ona má malinké okno nahoře...bylo to někdy v téhle době řekla bych, bylo před vánocema a pod světlem lamp byla mírná mlha..nikdy už to nemělo stjné kouzlo jako tehdy.

    ReplyDelete
  4. Taky sem si objednala k Vánocům a pokud si budeš objednávat doporučuju ti balistiku Stmívání,úžasně voní :)

    ReplyDelete
  5. jé ty posloucháš Debussyho?:) wow obdiv.

    ReplyDelete
  6. Súhlasím, u mňa je to tiež podobné - schopnosť učiť sa iba vtedy, keď nič nestíham:)

    ReplyDelete
  7. S tím učením to mám naprosto stejné. I s posloucháním nočních zvuků.

    ReplyDelete