Saturday, November 20, 2010

Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 1

Včera jsem se konečně dočkala Harryho! Ten film se mi dost líbil hlavně proto, že byl úplně jiný než předchozí díly, nebylo to v Bradavickém prostředí a bylo tam cítit více nebezpečí. A taky více lekacích momentů, ale ty fakt nemám ráda :D. Nevím, co tady mám víc napsat, protože moc nechci psát spoilery. Určitě na něj musím jít do kina ještě jednou, bylo to prostě úžasné.
Jdu si teď pustit soundtrack ♥


A pokud jste ho už viděli, jak se líbil vám?

6 comments:

  1. Jo, taky už jsem ho viděla... :) A abych řekla pravdu, líbil se mi moc, i když jsem teda chvílema slzela. :)

    ReplyDelete
  2. Děkuju :),prstýnek je úžasný a také miluju vlaštovky jestli si ho chceš taky koupit mají ho v C&A za 99 :)
    Na HP jsem ještě nebyla ale chci jít,máš pravdu že je tehle díl úplně jiný proto se mi asi i nejvíc líbila ta poslední knížka tedy 7díl :)

    ReplyDelete
  3. :) slzela jsem hned v prvních minutách a uprostřed trošku usínala, ale ke konci už to bylo zase fajn, takže určitě půjdu taky ještě jednou :)

    ReplyDelete
  4. už je neděle, a já to pořád nemůžu pustit z hlavy a už taky třetí den pořád dokola poslouchám ten soundtrack! nemyslím na nic jiného fakt :D

    ReplyDelete
  5. Já jsem ho viděla, ale musím říct, že jsem byla spíš zklamaná. čekala jsem hrozně moc a možná taky proto, že byl právě jiný, než ostatní díly, tak se mi moc nelíbil. No a samozřejmě mi tam prostě chyběl ten závěr:P:)) Ale herecké výkony byly podle mě fenomenální!:)

    ReplyDelete
  6. zatím jsem se do kina nedostala, ale nevidět HP snad ani nejde :)

    ReplyDelete