Monday, November 15, 2010

Laziness.

Před čtvrtletím si obvykle všichni učitelé vzpomenou, že vlastně potřebují více našich známek, aby z nich mohli udělat průměr, takže každý den píšeme hromadu písemek. Zítra píšeme čtyři a je taky velká pravděpodobnost, že budu vyzkoušena z literatury. Se mnou to ovšem nic nedělá, dneska jsem kupříkladu celé odpoledne prospala. Na začátku roku jsem nechala v papírnictví balík peněz za školní potřeby lahodící mému oku s myšlenkou, že pak budu mít třeba větší chuť se z těch sešitů učit, tak se ovšem neděje. Už opravdu nevím, co mám dělat. Absolutní vrchol je, že se tomu všemu ještě směju.

3 comments:

  1. jojo sem na tom podobně:Dještě že je zítra volno:))

    ReplyDelete
  2. Ani tak pěkné sešity tě nedonutí k účení,mě by taky nedunutili :D

    ReplyDelete
  3. :D:D..jo já se taky už jenom směju, když dostanu špatnou známku..co nadělám že:D..na začátku roku jsem si nakoupila nádehrné sešity, a ted jsem si uvědomila, že je vůbec nebudu potřebovat!:D..tak je mám aspon na okrasu..jinak ale ten blok co tady máš, tak ten mám taky..ne uplně stejný, bylo tam více druhů..já mám s malinama a ještě něcím takovým:)

    ReplyDelete