Saturday, June 5, 2010

Blowball wish.

V pátek jsem přišla domů, mamka a všichni stáli u auta a chystali se na odjezd. Bylo mi oznámeno, že jedou na chatu a já jedu taky. Měla jsem asi tak minutu na sbalení a pak jsme teda jeli. Super, na sobotu jsem měla naplánované nákupy v Ostravě s kámoškama, ale naštěstí jsme to přesunuly na neděli.

Neměla jsem co dělat, tak jsem se asi po sté v televizi dívala na Forresta Gumpa, který nikdy nezklame a fotila jsem. Měla jsem si s sebou vzít učení, teď zase nebudu stíhat :/.

Tak zítra teda jedu nakupovat, i když nemám moc za co, ale těším se :D.


1 comment:

  1. naučíš mě fotit???ty fotky jsou uplně wow...jak od profesionála..ja teda sice nemam kvalifikaci abych to posoudila ale pro ěm jsou naprosto perfektní!!to chci taky umět!:)

    ReplyDelete