Thursday, June 3, 2010

It's in the rain

Včera když jsem šla ráno do školy hrozně lilo, po chodnících tekly potoky vody a tvořily hluboké rybníky. Já jsem do jednoho takového rybníku přímo skočila, původně jsem ho chtěla přeskočit, ale nějak mi ten skok nevyšel :D. Potom jsem další kaluž už radši obcházela, šla jsem kolem živého plotu, podklouzla mi noha a já jsem do něj spadla. Když jsem z něj vylézala, šel kolem nějaký malý chlapec a smál se mi. Haha, kdo by se taky nesmál :D.

Strašně už chci vidět Sex ve městě 2, ale nevím, kdy na to půjdu. A taky nevím, co si mám myslet o těch 45%, kterými je to ohodnocené na CSFD. Normálně se totiž moc nedívám na filmy pod 70%, většinou je to opravdu ztráta času. Ale co, tohle prostě vidět musím, kašlu na nějaké procenta :D.






Saoirse hrála například v The Lovely Bones, ten film mám moc ráda :).


Ty conversky jsou geniální!

1 comment:

  1. Jé, miluju Pop art a miluju Roy Lichtensteina. I když ty conversky bych si nekoupila..

    A na SATC nepůjdu, nechce se mi utrácet :D Asi si počkám, až to bude na netu, a pak si to drze stáhnu :D

    ReplyDelete