Wednesday, June 9, 2010

Everything looks perfect from far away.

V neděli to bylo docela bláznivé, věčně jsme nestíhaly nějaké tramvaje nebo vlaky a já jsem to na začátku navíc všechno uvedla do chaosu tím, že v dobu, kdy jsme se měly sejít jsem byla ještě doma a házela jsem do sebe oběd a potom jsem volala, že autobus, kterým máme jet odjíždí za pár minut a asi to nestihneme, načež jsem volala znova, že vlastně nepojedeme autobusem, ale vlakem, který odjíždí až za 20 minut. Nebo já vlastně už ani nevím, jak to bylo, vždyť je to jedno :D.

V H&M jsem byla v depresi z toho, že jsem tam nemohla najít šortky z Garden Collection, které jsem chtěla, ale nakonec jsem našla jiné dost podobné, tak jsem celkem spokojená :D. Pak tmavě modré pruhované námořnické tričko, ve kterém si sice se svýma rukama připadám jak Pepek námořník, ale i tak se mi moc líbí. Ale už jsem pár měsíců vůbec nedělala kliky, takže už to není tak hrozné, dříve jsem totiž bez nich nedokázala usnout :D. No a ty náušnice jsem si koupila kvůli těm ptáčkům, sice by to mohly být radši vlaštovky, ale tihle jsou taky fajn :D.




Z katalogu Mango, který dávali k nákupu. Ta fotka je dokonalá :).

2 comments:

  1. tak to tričko je úžasné!!a náušničky taky:)) šorkty taky,i když tohle není zrovna muj styl..nebo styl na mě!
    Netušila jsem, že jsi taková kulturistka:D..jako v menším významu samozejmě, ale stejně:D

    ReplyDelete
  2. Tričko je skvělý,miluju proužky!:)
    Podobné šortky z Háemka jsem si taky chtěla koupit,ale nakonec jsem si vybrala proužaté:D.)

    ReplyDelete