Sunday, June 27, 2010

Don't be naive.

Dneska jsem si celý den četla Obraz Doriana Graye, ládovala jsem se osobním výtvorem z jahod, piškotů a tvarohu a nechala se unášet představami o létě. I když při pomyšlení na tu Itálii je mi špatně. Asi vám budu připadat jako nevděčný rozmazlený fracek, ale fakt se mi nechce se tam týden opékat u moře a nechat si tak ujít Rock for People ://.

Ve středu to bude docela šílené, protože celá rodina chce na vlastní oči vidět mé příšerné vysvědčení, přičemž se z organizačních důvodů nemůžu setkat s více rodinnými příslušníky najednou, tak je budu muset všechny obejít zvlášť. Napřed na zákuseček k jedné babičce, zajet si na oběd za druhou babičkou do Ostravy, povečeřet u taťky a nakonec se večer setkat s mamkou.

Není to zrovna moc fotogenické, ale bylo to prostě mňam! :D.



1 comment:

  1. no ja zas nemam na prázdniny žádné plány..takže se zas budu jen nudit..a hlavně jsem tak líná..nic se mi nechce...až budeš moct, tak se stav na ICQ a můžem pokecat..:)

    ReplyDelete