Tuesday, May 4, 2010

How can they see with sequins in their eyes?

V sobotu jsem zase musela hlídat bráchu, který byl nemocný. Venku bylo krásně teplo a já jsem musela být doma. Tak jsem si otevřela všechny okna pokoje dokořán, lehla si na svůj kobercový trávníček a udělala jsem si piknik :D.

V neděli jsme jeli do Avionu. Napřed jsme strávili několik hodin v Ikei, kde jsem mamku přemluvila ke koupi obrovského zrcadla do předsíně, které jsem načež rozbila při přenosu do auta. Jsem šikovná, co víc říct. Pak jsme šli do H&M a více jsme nestihly. Tam jsem si vybrala květovanou sukýnku z Garden Collection, světle béžový svetřík s nabíranými rukávy a bílé kecky. Tu sukýnku absolutně miluju :). Ten svetřík taky, ale je mi trochu velký, v té barvě tam menší neměli. Sice mám ráda oversized svršky, ale tady na těch ramenech by mi to mohlo sedět víc. Co už, zas tak strašné to není :D. Ty botky mi zase úplně zničily nohy a vážně už začínám pochybovat o tom, jestli jsou mé nohy normální, protože mě tlačí všechny boty, prostě absolutně všechny. Vlastně kromě UGG, ale ty se spíše dají počítat mezi papuče.

Na téhle fotce ta sukně vypadá divně, asi je to tím pozadím.






Světýlko k večernímu čtení :).


Rostlinka, která snad přežije i moji péči.


Krabice na usměrnění mého nepořádku.

4 comments:

  1. Ten svetřík je naprosto úžasný. Líbí se mi ty nabírané rukávy. A barva neutrální, takže půjde dobře kombinovat. Dobrý kup:-)

    ReplyDelete
  2. Wow ta sukně je skvělá! :-) A ty krabice mají pěkný motiv... mám jich doma nespočet, ale i přesto mám pořád nehorázný binec... ;-)

    ReplyDelete
  3. ta sukně je uplně úžasná!!poslední dobou jse msi zamilovala tyhle vzory..hlavně to všude vidím, šaty a sukně především..
    a pokud jde o tu Taylor, zatím si mi nějak neodepsala a já už nevydržím čekat! celý den jsem nad tím přemýšlela(fakt děs dneska:D) a nemůžu si pomoct ale asi ji na blog přidám...!totálně jsem se do ní zamilovala v poslední době:D nebo jsem si ji zamilovala, at to zní normálně:) ...ale zajímá mě, jestli ti to nebude vadit..do jaké míry jsi nad tím uvažovala apod., nechci ti něco ,,ukrást'' nebo tak ...tak mi ještě dej vědět, počkám..a můžu se ještě rozmyslet nakonec...záleží na tobě

    ReplyDelete
  4. dobře dobře..budu ti věřit, že bys mi řekla pravdu, kdyby ti to nějak vadilo..protože bych se podle toho určitě přizpůsobila..a kdybys ten blog měla, stejně bych tam chodila, to mi věř:)nehcic tě v ničem nějak ometovat,ještě si to promyslím (i když už jsem asi rozhodnutá, ale často dělám unáhlená rozhodnutí) a o víkendu se uvidí
    P.S.to s tím zrdcadlem, to je zase síla:D a ty krabice jsou skvělý, taky by se mi hodily:D

    ReplyDelete