Tuesday, May 11, 2010

I have no idea what I was thinking.

Málem jsem se na chatě nechala přejet autem.
Šla jsem se ven projít a hned vedle chaty je cesta, po které skoro nikdy nejezdí žádné auta. Svítilo sluníčko, ale vzduch byl studený a tak mi bylo trošku zima. Asfaltová cesta byla příjemně teplá, tak jsem se rozhodla si na ni sednout. Příjemně hřála a po chvíli jsem pocítila zvláštní nutkání si lehnout :D. Za celý den tam ještě nic neprojelo, tak mi to v té chvíli nepřišlo jako až tak hloupý nápad. Ležela jsem si takhle na cestě, dívala se na mraky, bylo mi fajn. Najednou jsem ale uslyšela hlasité zatroubení. Auto. A rozzuřený řidič. Prý jestli jsem sebevrah.

Ne, já akorát nejsem v pořádku a o tom nikdy nikdo nepochyboval.

4 comments:

  1. nojo, celej den nic neprojede a kdyz se rozhodnes si tam lehnout tak se pririti auto, jakoby tam nekde cekalo :D..klasika...znam to...rady s kamoskou sedime na ceste...nebo taky lezime:D...teda ne casto, ale mám to ráda
    nádherná fotka;)

    ReplyDelete
  2. no...:D...a vis jake jsem mela nervy ze me vystopoval Mr.Cross??:D...jako sice asi blbost, ale...stale nad tim uvazuju...

    ReplyDelete
  3. nechtela jsem specifikovat vis:D...ale ne to nemuze byt on!on nam nevyka a pochybuju ze ma cas na tyhle veci...ale stejne mám brouka v hlave..teda mela jsem, ted uz to neresim...

    ReplyDelete