Friday, May 28, 2010

You only have one life to live and one chance to do all the things you want to do.

Tak neuvěřitelně se těším na konec školního roku, že to ani nedokážu popsat. A těšila bych se ještě více, kdybych věděla, jak to nakonec se mnou ve škole dopadne. Tiše se modlím, ať to dopadne dobře. Protože jsem to všechno pokazila, ale fakt nehorázně.

Včera jsem se byla dívat na maturity z biologie a chemie. Předměty, ze kterých bych ráda maturovala + angličtina a čeština. Ještě jsem přemýšlela, jestli bych si nedala místo té chemie francouzštinu, ale myslím, že když z ní budu mít certifikát, tak to bude výhodnější než maturita. Krásně si to všechno plánuju, že? Teď se ještě vzpamatovat a pokusit se to zrealizovat. Protože tohle je ono, tohle je moje šance, musím přestat dělat nesmysly. Škola je pro mě trochu jako adrenalinový sport. Běžím do školy - stihnu to / nestihnu? Vykašlu se na učení - zvládnu to o přestávce / nezvládnu? Potřebuju kázeň :D.

Můj pokoj! :D Ještě se nenašel nikdo, kdo by byl ochotný mi to zrcadlo dát na stěnu, tak tam stojí opřené, zabalené :/.


Konečně si trochu odpočinout po tom týdnu...

5 comments:

  1. máš nádherný pokoj! zvlášť ten koberec je úžasný! :)

    ReplyDelete
  2. jéé, ten mechovej koberec je supr;D

    ReplyDelete
  3. Máš naproto úžasnej pokoj.Brala bych ho hned.Působí tak útulně.
    Zelený koberec je skvělý,nemyslela bych si,že to bude vypadat tak dobře.)

    ReplyDelete
  4. holka to jsme dvě:( !!už od pátku se učím a pořád to neumím:( s tou kázní, to samý:D..ale asi to mám v docela jiným směru..nevadí
    jsi dobrá, že už v prváku ses šla kouknout na maturitu:D..já prošvihla poslední možnost...hmm, jsem moc líná si to naplánovat:D
    jinak máš krásný pokojík..sice já bych nemohla mít takové modré stěny, ptz to působí tak chladně a necítila bych se v tom dobře, ale strašně se mi líbí ten koberec a zbytek..celkově se mi moc líbí:)

    ReplyDelete