Monday, May 24, 2010

No fun, my babe, no fun.

  • Mám teď na sobě asi tak 10 modřin + 2 popálení od žehličky.
  • Propadám z matematiky.
  • Dneska jsem dostala jedničku z chemie (což u mě je dost neobvyklý jev).
  • Mám nové povlečení a InStyle.
  • Na poznávací zájezd Paříž - Amsterdam - Brusel - Luxembourg nakonec nejedu, protože v červenci by se mi to krylo s Itálií a v říjnu s Londýnem. Asi jediné dva týdny v roce, kdy fakt nemůžu a zrovna tehdy jsou termíny toho zájezdu :/.
  • Své dosud nevybalené krabice ze stěhování, které mám pod postelí jsem schovala do potištěných ikeáckých krabic abych tím přispěla k lepší estetičnosti mého pokoje. Ne, vybalovat je nebudu, protože jsou akorát plné nepotřebných věcí, které mi je ale pořád líto vyhodit.
  • Mám melounové nehty :D . Nepříliš povedené, ale co.

4 comments:

  1. nehty jsou super!

    s tou matikou mě to moc mrzí :(

    ReplyDelete
  2. ale ty jsi odolná ;)
    s matikou jsme na otm stejně:(..mám z toho už noční mury skoro..
    Instyle?nevím jeslit myslíš ten časopis, a nevím jestli jsem tobě o tom říkala, ale ten časopis jsem si zamilovala s pvrvním číslem co jsem koupila (od toho prního vyšlo zatím jen jedno:D) a rozhodla jsem se, že si ho předplatím, dlouho jsem se chystala předplatit si Joy, ale ten me uplně přestal bavit..ovšem Instyle mně opravdu zaujal:)
    s těmi zájezdy to je prostě smůla no:(
    a nehty jsou úžasné...uplně se mi sbíhají sliny:D

    ReplyDelete
  3. Ty melounový nehty jsou naprosto báááječný!!:)
    Naopak moc se mi líbí!:)

    ReplyDelete
  4. Melounové nehty vypadají moc vesele. Skvělý nápad!!

    ReplyDelete