Friday, May 7, 2010

If it makes you feel good, then I say do it.

Včera jsem byla s Bobi a Marci na opavském Majáles. Ukázalo se, že neznám své rodné město, protože jsem to vůbec nemohla najít. Ale zeptali jsme se pár lidí a nakonec jsme trefily :). Já jsem tam šla hlavně kvůli Charlie Straight, ostatní mě nezajímalo. A byli úžasní! Stály jsme hned v první řadě :).

V knihovně jsem si půjčila knihu Finština nejen pro samouky. Noo, vypadá to hodně zajímavě :D. Nevím, jak se naučím, které písmeno má být zdvojené a nad kterým přehlasování etc. Hyvää päivää - Dobrý den.

Teď poslouchám nové CD Kate Nash. Předchozí, Made Of Bricks, se mi možná líbilo víc, ale tohle je taky skvělé, miluju její písničky :).


Za chvilku odjíždím na chatu, nejspíš se tam zase budu muset celý víkend učit biologii. Co už, venku se mi aspoň bude učit líp :).

Taky se musím přes víkend rozhodnout, jestli chci jet do Barcelony. Jela bych ráda, ale nejede tam z naší třídy nikdo, s kým bych se nějak extra bavila, tak nevím no. Pojede se i do Figueras, kde je muzeum Salvadora Dalího. Achjo achjo, takové dilema.

4 comments:

  1. Kate má naprosto awesome hlas <3
    Nové CD jsem ještě neslyšela, ale hodlám to co nejdříve napravit :)*

    Melanie <3

    ReplyDelete
  2. ........
    Kate neznám, ale díky za tip, checkuju neco na youtube, a zní to moc dobře
    užij si to na chatě..ja se budu muset učit matiku zas, uz zacnu asi dneska, a jeslit ne, tak zitra 100% :(
    pokud ti nijak moc nevadi byt sama, tak jed..na ostatni lidi se ohlizet nemusis, hlavne at si to ty uzijes..ja napriklad neumim vstrebavat neco sama, proto bych do kina nesla sama na film, musim vsechno tak nejak sdilet(velice neprijemna vlastnost-uz me stve!), ale ty si to uzijes+)...a vezmes s sebou fotak a nafotis krasne snimky;)

    ReplyDelete
  3. jé, nová Kate Nash? To musím checknout ^^ Co mi zrušili F:lter, vůbec nejsem v obraze :(
    A Charlie Stright ti závidím ^^
    A do Barcelony bych na tvém místě jela hned ;)

    ReplyDelete
  4. nové album Kate je dokonalé (jasně, není to to, co první, ale stejně) - hned druhý den po tom, co vyšlo jsem si ho běžela koupit + 27. se chystáme s kamarádkami na její koncert do Drážďan, tak se nepředstavitelně těším.
    Charlie Straight jsou druhého července v Praze, tak se rozmýšlím, či jít, nebo nejít. Když ale říkáš, že byli dobří :)

    ReplyDelete